Vergadering Dorpsbelangen Nieuw-Roden
Iedere eerste maandag van de maand vergaderen wij in het dorpshuis, de vergaderingen zijn openbaar, dus u bent van harte welkom.
Iedere eerste maandag van de maand vergaderen wij in het dorpshuis, de vergaderingen zijn openbaar, dus u bent van harte welkom.
Iedere eerste maandag van de maand vergaderen wij in het dorpshuis, de vergaderingen zijn openbaar, dus u bent van harte welkom.
Iedere eerste maandag van de maand vergaderen wij in het dorpshuis, de vergaderingen zijn openbaar, dus u bent van harte welkom.
Iedere eerste maandag van de maand vergaderen wij in het dorpshuis, de vergaderingen zijn openbaar, dus u bent van harte welkom.
Iedere eerste maandag van de maand vergaderen wij in het dorpshuis, de vergaderingen zijn openbaar, dus u bent van harte welkom.